Monday, July 4, 2011

Papercut To The Heart

Aku x tahu.
Tiba-tiba kau jerit kat aku.
Terkesima aku.
Kenapa kau jerit kat aku ?
Orang laen pun gelak jugak.
Bising jugakk.
Tapi aku yg kena jugakkk.
Masa tuh yelah rasa sedih sangat kan.
Yelah tengah gelak2 tiba orang sound.
Aduh sakit hati ni x terkata.
Menusuk sangat.
Aku rasa aku paham kenapa kau jerit kat aku.
Orang cakap :

Orang yang paling kita sayang,
merupakan orang yang paling kita benci.

Hahahaha.
Entahlah aku pandai jaga diri dengan hati aku kot.
Aku cuma x percaya kat orang laen.
Jadi kau x payah risau aku akan bagitahu benda ni kat orang lain.
Tapi aku x faham..
Kau kata kau cuma percaya kat dia sorang jeh,
Tapi kenapa kau boleh bagitahu kat budak laki tuh yang kita gaduh ?
Apa aku ke yang salah dengar ataupun kau memang dah tipu aku ?
Tapi xpelah benda dah lepas aku x nak ingat.
Aku cuma tahu yang aku sayang kat kau je.
Aku nak terima semua sifat2 kau.
Sebab satu hari nanti aku dah janji nak kongsi hidup aku dgn kau :)

Kehidupan ini terlalu pendek,
Untuk diraikan dengan penyesalan.

Nabilah bt. Ab Halim

Comel kann ?
Inilah dia orang yang aku jadikan permaisuri kat hati aku.
Tahniah ya sayang ?
Awak juga anugerah terindah untuk saya :)





4 JULAI 2011
8.57 MALAM

No comments:

Post a Comment