Sunday, December 26, 2010

Harimau Malaya Kita !

AFF SUZUKI CUP

Kali ni aku nak guna bahasa melayu.
Ni semua sebab pasukan bola sepak kita dah kalahkan INDONESIA.
Tadi aku gi lepak kat mamak dengan member2.
Eh seronok beb tgk Endon kena bantai 3 - 0 !
Whoot Whoot Malaysia !
Nah ni haimau2 kita.


Kalau nak korang nak tahu. Aku yang sebelah kanan sekali !
Hahaha !
Okey Harimau Malaya.
Lepas ni 2nd leg kat Indonesia.
Mintak2lah xde kena jampi.
Amiin.
Lepastu buat gol banyak biar jadi camni.


Eh aku depan sekali !
Eh xdelah.
Tu MUSLIM AHMAD.
Aku gila minat dea.
Eh tapi aku x gay !
Aku sebenarnya suka #24.
Dia boleh pakai nombor aku pulak !
Apa2pun kau dah jadi pemain Malaysia yang paling aku tabik selain Kaka' & Neymar.
Selamat Maju Jaya.
Banggakan kami yang menyokong anda !

No comments:

Post a Comment